Juldagen

Oh min julafton var världsbäst! Bara jag, Karin, mamma, Ulf och mormor och morfar. Vi åt hur mycket som helst! Mandelmusslor, lussebullar,pepparkakor, knäck, ischoklad... Och julbordet sen! Egentligen är inte det så gott, men man kan inte låta bli och äta massor ändå.
När det var dags för Kalle Anka satt jag och sa replikerna med Kalle Anka, Musse och alla andra hehe...
Det bästa på hela julafton är precis innan man öppnar alla julklappar. Då är alla samlade, skrattar och är glada och förväntansfulla. Jag ska lägga upp bilder sen på alla presenter jag fick!
Min favorit var nog ändå den som stod längst upp på min lista: Att bli fadder för en orangutang! Morfar vet precis hur han ska göra mig extra lycklig :) Mer om det sen.
Idag skulle jag ha tränat men finns inga bra pass, sen blir det släktträff typ... och Linnea, jag kan inte ikväll :(

God Jul igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0