Min dag

Egentligen skulle jag och Sandra träffats men det körde ihop sig litegrann. Hon är så söt när hon är kär men hon förlorar grepp om tid och rum<3
Så nu är mina planer att städa rummet och fick en ny idé så tänkte göra om lite också, se en film under tiden (det är det som är det praktiska med tv på rummet). Sen ska jag träna och klä granen! Oh det är det mysigaste som finns verkligen!

(Amanda: Jag satsar som in i helvete! ;) Jag ska vinna den här tävlingen!!!)



Sandra som inte ens vet att den här bloggen existerar än :P

Kommentarer
Postat av: Sandra

Gulle! Vilken fin bild du har hittat, när togs den? :O

Ja, tid och rum existerar inte under lovet, men vi måste fortfarande ses! Puss <3

2010-12-22 @ 15:39:28
URL: http://sommarskor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0