Mo & Mo

Idag bär det av till hålan strängnäs där min mormor och morfar bor! :) Det är det mysigaste som finns. Även om de sålt huset jag halvt har växt upp i :( Nu bor de i en lägenhet på Kyrkgatan i mitten av "stan".
Morfar och jag är "kortoxar" som han säger så vi ska spela kort hela kvällen. Sedan måste mormor göda oss med så mycket mat att man nästan spricker! Jag ska sova i himlasängen som jag döpte den till när jag var liten eftersom den är så mjuk.
Min mormor älskar att shoppa med mig och det blir alltid en tur till alla vintage butiker och gallerian Präntaren!
Så det blir nog inte någon update förän i morgon kväll... Shoppa ordentligt på mellandagsrean nu!


Kommentarer
Postat av: En mkt hemlig vän uppe i norr

Alltså Jossan förlåt men du kommer aldrig vinna det här... Du uppdaterar aldrig!

2010-12-27 @ 20:32:46
Postat av: emmapemmafågelskrämma

Kommer hon såklart!!! :)

2010-12-27 @ 23:35:08
Postat av: E

nej de kommr hon inte alls de!!! jossan tog min dator... haha nämen ja e nog opartisk i de här med tanke på min tidigare position i tävlingne... hehe

2010-12-27 @ 23:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0