Syftet

Variano, kungsholmen, 20/12/2010.
-Jag har alltid tyckt att du ska starta en blogg! Du borde skriva ner alla galna saker du gör och åsikter. Du har ju inte precis få…
-Njae, jag är inte så bra på sånt där.
Men som vanligt har J.T, en utav mina äldsta vänner rätt. Dags att tänka nytt kanske. Lämna detta blogghatande och ömsa skinn helt enkelt. Inte för att det här ska bli en vanlig blogg. Oh no, förvänta er inte det! Jag är alldeles för knasig för det!

Idén utvecklades så småningom till ett vad mellan mig, Emma och Alice. Priset är en middag och man vinner det genom att ha flest läsare under jullovet. Så läs nu! Varje dag, hela tiden! Och kommentera, tyck till och ge kritik. Jag klarar allt haha! För visst vill alla att just jag ska vinna? ;)
SÅKLART
     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0