Träna träna träna

Asså varför är inte människor bara gjorda såna att man redan är superfit! Och varför finns det inte ett friskis & svettis i alvik? Jag vägrar att bli medlem på World Class eftersom det är dubbelt så dyrt och alla är proffs där! Jag var tvungen att ta mig in till fridhemsplan för att ta ett pass. Sedan när jag var helt slut efter att tjejen som höll passet tvingade oss göra armhävningen hela tiden skulle jag åka hem. Såklart halkade jag vid ett övergångsställe och det var inte bara pinsamt utan också smärtsamt. Nu har jag ett blåmärke på knät :(
Jag lovade mig själv att jag skulle träna mycket under jullovet eftersom jag har varit sjuk heeela terminen. Virus på virus på virus tydligen. Man kan säga att det märktes när jag tränade idag hehe. Det var jobbigare än vanligt.

Nu tittar jag på New Moon eftersom jag inte sett den på år och dar. Jag måste slå in Sofias present också... och städa mitt rum.

God natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0