!

        
Jag fick happy socks av Sofia :D tack så mkt :)                   Aaaalla HP filmerna :)
 
                                                       
Jag har ett Thomas Sabo armband och nu fick jag lite fler berlocker: ett kors, en katt och en sko. Idag fick hag också ying och yang av Ulfs mamma :)



Av mormor och morfar fick jag bland annat ett orangutang fadderskap vilket stod längst upp på min önskelista :D jag älskar orangutanger och vill volontära på Borneo efter gymnasiet ;)

Sen fick jag flera saker också men jag har ingen bild på dom...
Det är det enda bra med att ha skilda föräldrar, man firar jul två gånger haha ;)


Kommentarer
Postat av: Bex

Jag har en sån sko :D <3

2010-12-26 @ 10:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0