Nyårsafton 2010

Man behöver inte gå på världens fest, dricka sig full och sen inte komma ihåg sin kväll på nyårsafton enligt mig. Med familjen åkte vi till pappas jobbarkompis som har barn i vår ålder, Lollo och Bullen som vi redan känner jättebra. <3
Där fanns några fler familjer också. Vi mötte Louise och Bullens kompisar Wictor och Fred också.
Och jag lovar att vi hade det roligare än någon fest i hela Sverige. Jag skrattade så mycket att jag har träningsverk :P Vi tittade på fyrverierna på ett berg och det va så fint alltihop.
Jag sov totalt kanske mellan halv 5 och halv 6 men resten av tiden låg vi och pratade. Mest jag och Wictor kanske som var pigga hela tiden ;)
Jag var vaken hela dagen även om alla sa att jag såg ut som ett lik hehe... När vi äntligen landade hemma gick jag och la mig halv nio och har sovit ända tills nu xD








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0